Тук има обяснение как се сваля дисплея на GTA, но предполагам няма разлика с останалите серии.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщениеКолеги искам да чуя мненията Ви за 147 1.9 150 с Q2 diff какви са плюсовете и минусите .?
ПП: ако се спра на този вид кола , ще се прави над 250 със сигурност
Първо тая новия внос я гледай за пеперудките да не са припаднали и да си правим основен ремонт на мотора още преди да сме го подкарали
6-7 бона за 10 годишна 147-ца макар и Q2 са си доста според мен...
Над 250 коня - инвестиция от поне 3500-4000лв и после като ще я продаваш кой ще ги оцени тия неща ?
И не на последно място - 1.9 16в напомпано до 300+ коня добре звучи, но имай предвид, че има бая "подводни" камъни, които никой не ти ги казваНе винаги нещата са така, както се описват по форуми, сбирки, фестове, социални мрежи итн
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеМного нашумяла и "модерна" комбинация напоследък
Първо тая новия внос я гледай за пеперудките да не са припаднали и да си правим основен ремонт на мотора още преди да сме го подкарали
6-7 бона за 10 годишна 147-ца макар и Q2 са си доста според мен...
Над 250 коня - инвестиция от поне 3500-4000лв и после като ще я продаваш кой ще ги оцени тия неща ?
И не на последно място - 1.9 16в напомпано до 300+ коня добре звучи, но имай предвид, че има бая "подводни" камъни, които никой не ти ги казваНе винаги нещата са така, както се описват по форуми, сбирки, фестове, социални мрежи итн
Затова още обмислям ... Какво да правяб, то ясно ако я направя си остсва моя ... Не знам и аз кво да взимам след мойта е трудно да градираш , избора е малъкAlfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеМного нашумяла и "модерна" комбинация напоследък
Първо тая новия внос я гледай за пеперудките да не са припаднали и да си правим основен ремонт на мотора още преди да сме го подкарали
6-7 бона за 10 годишна 147-ца макар и Q2 са си доста според мен...
Над 250 коня - инвестиция от поне 3500-4000лв и после като ще я продаваш кой ще ги оцени тия неща ?
И не на последно място - 1.9 16в напомпано до 300+ коня добре звучи, но имай предвид, че има бая "подводни" камъни, които никой не ти ги казваНе винаги нещата са така, както се описват по форуми, сбирки, фестове, социални мрежи итн
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеПри стартове от място сток усеща ли се ефект от Q2-то?
Естествено, ако няма достатъчно сцепление и с Q2 може да въртиш гуми, но поне ги въртиш и двете, а не само едната както споменах по-горе за отворения дифф
Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщениеЗатова още обмислям ... Какво да правяб, то ясно ако я направя си остсва моя ... Не знам и аз кво да взимам след мойта е трудно да градираш , избора е малък
Според мен си за 159 Ti, а ако искаш бензин защо не и една Giulietta QVПоне е кола на 5г. Тази специално ми я препоръчваха на италфеста още преди да дойде в БГ и казаха, че става и е на добра цена (имаме наш човек, къртица на Горубляне
). Преди да кацне тук ми показаха снимки и от едната страна имаше леко зажулено + пукнат преден фар. :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...5&slink=gk6is9
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеМного добре казано, дано те послушат. И тия 250 на това купе какво ще ги правиш? То ходовата ти част няма да издържи дет се викаЗа маЮвици и съединители да не говорим - консуматив с маслото
(е зависи естествено дали постоянно даваш газ или през повечето време само си се возиш).
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеУсеща се, че колата захапва здраво и с двете предни гуми, докато с отворения дифф е много смешно като гледаш някой "млад гъбар" как "загрЕва гуми" като рЕзко пуска съединителя от 6000 оборота, а то едното колело се върти и пуши, а другото не се мести
Звучи забавно.
С леки корекции във волана не се ли избягва тоя ефект?
Никога не съм карал някакви алфа бегачки на предно и не знам.
Аудитата на предно иначе имат EDL (electronic diff...lock)
Работи с датчиците на АБС-а и спирачките леко стисват колелото, което превърта и се предава върт. момент и към другото... не можеш да въртиш само с една гума.
Comment
-
Не волана не играе в случая. Причината е, че с отворения дифф, целия повер отива към гумата с най-малко сцепление, а другата остава свидетел
С тракшън контрола, който си играе със спирачките е ОК за нормални условия, ако ти превърти колело при лед, пясък, мокро - помага няма спор, но при опит за стартиране тип "гонка" - по-скоро пречи, а и освен с датчиците на АБС-а, също така тези системи принудително връщат газта, нищо че ти си дал газ до ламаринатаЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеКлюч НЕ, само дистанционноA20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеУсеща се, че колата захапва здраво и с двете предни гуми, докато с отворения дифф е много смешно като гледаш някой "млад гъбар" как "загрЕва гуми" като рЕзко пуска съединителя от 6000 оборота, а то едното колело се върти и пуши, а другото не се мести
Естествено, ако няма достатъчно сцепление и с Q2 може да въртиш гуми, но поне ги въртиш и двете, а не само едната както споменах по-горе за отворения дифф
Мда. Ти тъкмо я постегна 56-цата и реши да я продаваш
Според мен си за 159 Ti, а ако искаш бензин защо не и една Giulietta QVПоне е кола на 5г. Тази специално ми я препоръчваха на италфеста още преди да дойде в БГ и казаха, че става и е на добра цена (имаме наш човек, къртица на Горубляне
). Преди да кацне тук ми показаха снимки и от едната страна имаше леко зажулено + пукнат преден фар. :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...5&slink=gk6is9
Абе окачването държи, ама всичките, който са с 1.9 16в с 280+ коня са с по 2-3 основни ремонта или за по-лесно 2-3 сменени мотораЗа маЮвици и съединители да не говорим - консуматив с маслото
(е зависи естествено дали постоянно даваш газ или през повечето време само си се возиш).
Съгласен! но тези 20к .. малко са ми множко .. или ще е 147 Q2 , 159 TI ( зависи ако изпадне някой модел които е изпънат с джанти и т.н пак става ) или ГТА но там вече е сложно с тоя шестак и изхранването .. а гта на газ , не мерси.Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
Comment
-
Аз да попитам....седалките от 147....може ли да се монтират на 156 SW...?По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеАз да попитам....седалките от 147....може ли да се монтират на 156 SW...?
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеАз да попитам....седалките от 147....може ли да се монтират на 156 SW...?
На 147 и GT предните седалки са еднакви като релси и междуболтово р-е --> 42см
Задните на 147 и на GT са различни по форма, а може би и като закрепване.
156 SW предни --> релсите са с междуболтово - 37см и нямат нищо общо с релсите от 147 и GT.
156 SW задни --> могат да се заменят с такива от GT, но не и с такива от 147!
Аз, обаче нали обичам да съм "ексклузив" на моята 156 SW присадих кожен салон от GT
Задните са 1:1 и пасват като шамар на циганин!
Предните имат нужда от лека заигравка и прехвърляне на релсите от фабричните на "новите" седалки. Всичко си го правих сам и в домашни условия, така че не е сложно
Плюсове : Много удобни! Седял съм и в ГТА седалки, и в 156 Ti, но за мен като комфорт и като усещане за "плътна прилепналост" на тяло към седалка - тези от GT са номер 1! Съответно не се мятам/хлъзгам по завоите. Изглеждат много по-атрактивно от 156-цовите.
Минуси : самите предни седалки на GT са много по-тежки от тези на 156. Четох някъде, че 56-цовите са с магнезиеви рамки и наистина са леки като перце сравнено с другите. Също така за по-дебели шафьори от 85кг или фитнес пичуе според мен ГТ-седалките ще са тесни и неудобни.Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 11:50.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеОт 147-ца нито предните, нито задните имат нещо общо със 156 SW
На 147 и GT предните седалки са еднакви като релси и междуболтово р-е --> 42см
Задните на 147 и на GT са различни по форма, а може би и като закрепване.
156 SW предни --> релсите са с междуболтово - 37см и нямат нищо общо с релсите от 147 и GT.
156 SW задни --> могат да се заменят с такива от GT, но не и с такива от 147!
Аз, обаче нали обичам да съм "ексклузив" на моята 156 SW присадих кожен салон от GT
Задните са 1:1 и пасват като шамар на циганин!
Предните имат нужда от лека заигравка и прехвърляне на релсите от фабричните на "новите" седалки. Всичко си го правих сам и в домашни условия, така че не е сложно
Плюсове : Много удобни! Седял съм и в ГТА седалки, и в 156 Ti, но за мен като комфорт и като усещане за "плътна прилепналост" на тяло към седалка - тези от GT са номер 1! Съответно не се мятам/хлъзгам по завоите. Изглеждат много по-атрактивно от 156-цовите.
Минуси : самите предни седалки на GT са много по-тежки от тези на 156. Четох някъде, че 56-цовите са с магнезиеви рамки и наистина са леки като перце сравнено с другите. Също така за по-дебели шафьори от 85кг или фитнес пичуе според мен ГТ-седалките ще са тесни и неудобни.Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
Comment